Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

mojeiD


Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Bořenovice. Více informací naleznete zde.

Aktuální počasí

Počasí dnes:

10. 12. 2018

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky, od 400m srážky sněhové. Denní teploty 2 až 6°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Východ a západ slunce

Slunce vychází:07:32

Slunce zapadá:15:52

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Když v prosinci mrzne a sněží, úrodný rok na to běží.

Pranostika na akt. den

Když v prosinci hrom ještě hučí, rok příští stále vítr fučí.

Navigace

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Založení zákaznického účtu pro dálkový přístup k údajům katastru nemovitostí

3. Pojmenování (název) životní situace

Založení zákaznického účtu pro dálkový přístup k údajům katastru nemovitostí

4. Základní informace k životní situaci

Dálkový přístup (dále též "DP"), poskytovaný Českým úřadem zeměměřickým a katastrálním (dále též "ČÚZK"), umožňuje získávat údaje z katastru nemovitostí pro celé území České republiky prostřednictvím sítě Internet.

Vstup do tohoto systému je vyhrazen pouze pro ty uživatele, kterým byl (na základě písemné žádosti podané ČÚZK) založen zákaznický účet, na němž budou veškeré uživatelem provedené výstupy účtovány.

Založení zákaznického účtu je bezplatné.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každá právnická nebo fyzická osoba.

Zákaznické účty jsou určeny především pro ty osoby, které předpokládají trvalé a časté využívání DP.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí podat řádně vyplněnou žádost (na předepsaném formuláři), doplněnou všemi náležitostmi.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

V žádosti o založení zákaznického účtu si uživatel zvolí účtovací období, a to 1 měsíc nebo 3 měsíce.

Po uplynutí účtovacího období mu bude vystavena a zaslána faktura v hodnotě odpovídající rozsahu výstupů vyžádaných uživatelem v daném období, za předpokladu, že účtována částka překročí výši 2 000 Kč.

Faktura je splatná 15 dnů od data vystavení.

V případě neuhrazení faktury bude uživateli zaslána upomínka a zároveň dojde k zablokování zákaznického účtu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Tento formulář můžete získat v informační kanceláři ČÚZK - v budově zeměměřických a katastrálních úřadů v Praze 8, Pod sídlištěm 1800/9, v místnosti č. 391 (3. patro u centrálních výtahů) nebo na internetových stránkách ČÚZK.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Zřízení účtu DP je zdarma.

Informace o účtování výstupů z katastru nemovitostí, poskytovaných prostřednictvím DP, naleznete na internetových stránkách ČÚZK.

Účtováno je již nahlédnutí na stránku.

Aktuální stav svého zákaznického účtu DP, včetně přehledu zaúčtovaných výstupů, si může uživatel sám kdykoliv bezplatně zjistit pomocí funkce "Výpis zákaznického účtu".

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Zákaznický účet je možné používat cca za 10 dnů od doručení žádosti ČÚZK.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Příp. dotaz lze zaslat na e-mailovou adresu: podpora@cuzk.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

16.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.